Ode aan ú; servicemanager zorgt voor uw veiligheid en gemak

24 januari '22

Wonen in Ode Apartments is zorgeloos en comfortabel. We willen dat het u aan niets ontbreekt. Daarom is er in de centrale hal van het Ode appartementengebouw op vaste tijden een servicemanager aanwezig. Het eerste aanspreekpunt voor u als bewoner. Voor vragen of meldingen, bijvoorbeeld over een defect aan de lift, maar óók voor dienstverlening op maat. Wat houdt dat precies in?

image alt

Veilig gevoel

De Servicemanager van Ode Apartments zet zich in voor veiligheid in het gebouw. Een prettig idee dat er iemand is die in de gaten houdt of er geen onbevoegden in het gebouw rondlopen, maar die ook meldingen over het gebouw direct doorzet naar de technisch beheerder. Zoals een onverhoopte storing aan de lift of kapotte verlichting, snel kan worden verholpen.

image alt

Van pakketjes tot kleding reinigen

Ook kan de Servicemanager taken voor u verrichten waar u geen tijd voor heeft. Van pakketjes aannemen tijdens werktijd tot de auto laten wassen of kleding laten reinigen. Dat is niet alleen heel gemakkelijk, maar kan u óók nog eens veel tijd besparen! De mogelijkheden zijn groot.

Meer informatie
Contact Wij staan u graag te woord
Bekijk de woningen Wonen op het Oosterdokseiland?