Voor uw veiligheid en gemak: de Servicemanager van Ode

In de centrale hal van het Ode appartementengebouw is op vaste tijden een servicemanager aanwezig. Hij of zij is het eerste aanspreekpunt voor u als bewoner. Voor vragen of meldingen, bijvoorbeeld over een defect aan de lift, maar óók voor dienstverlening op maat. De servicemanager zet zich in voor veiligheid in het gebouw en kan taken voor u verrichten waar u geen tijd voor heeft. Van pakketjes aannemen tijdens werktijd tot de auto laten wassen of kleding laten reinigen. Zó luxe is wonen in Ode Apartments.

image alt

Persoonlijke ontzorging

Stelt u zich eens voor hoe fijn dit is en hoeveel tijd het u kan besparen. U zit op kantoor als u op uw smartphone melding krijgt dat er iemand aanbelt bij uw appartement (handig dat slimme huissysteem!). Het is de postbode met een pakket. Via de intercom vraagt u hem om het pakketje af te geven bij de servicemanager. Als u na een lange werkdag de centrale entree van het complex binnenstapt, ligt het pakket voor u klaar. Oh wat fijn, ook uw colbert is alweer schoon en netjes terug van de stomerij!

De servicemanager in Ode is er om u te ontzorgen. Door taken uit handen te nemen die moeten gebeuren waar u zelf geen tijd (of zin) in heeft. Van pakketservice, kleding reinigen en strijken, autowassen en bloemen bestellen, tot fietsreparaties of het inschakelen van huishoudelijke hulp of een masseur. De mogelijkheden zijn groot!

image alt

Veiligheid en controle in het gebouw

De aanwezigheid van de servicemanager geeft natuurlijk ook een heel veilig gevoel. Iemand die in de gaten houdt of er geen onbevoegden in het gebouw rondlopen, maar die ook meldingen over het gebouw direct doorzet naar de technisch beheerder. Naast het regelen van diensten voor bewoners, zet de servicemanager zich in voor veiligheid en controle in het gebouw.

Hoe werkt het?

Met de service die wordt geleverd door Butler Point is het fijn thuiskomen! De kosten hiervoor zijn inbegrepen in uw maandelijkse servicekosten voor uw Ode appartement tot en met het eerste jaar na oplevering van de woningen. Voor individuele dienstverlening die u afneemt, zoals schoenreparatie of kleding laten reinigen, betaalt u apart. U kunt de services online bestellen en betalen met uw eigen account op de Butler Point website.

Meer informatie
Wonen op het Oosterdokseiland Bekijk de woningen
Bekijk de mogelijkheden van Intercodam Sanitair en keukens